Panasonic KX-NS700NE IP Hibrid Intelligens Telefonközpont (4 SLT CID, 2 DLC, 2 PFT, 2 port DISA)

Netto Ár:
300 000,-Ft
Brutto Ár:
300 000,-Ft
db
új termék
használt termék
12 hónap garancia

Műszaki jellemzők

- 4db Analóg mellék hívószámkijelzéssel
- 2 Digitális mellék hívószámkijelzéssel
- 2 port DISA (automata kezelőrendszer)
- Bővíthető

Katalógus / kezelési leírás

Panasonic KX-NS700 – IP kommunikációs szerver

Rugalmas használat, alacsony költségek

 

Az NS700 olyan egységes kommunikációs rendszer, mely kis ráfordítás mellett képes arra, hogy együtt növekedjen a céggel.

Kitűnő választás azoknak, akik olyan rugalmas és tökéletes minőségű kommunikációs megoldást keresnek, mely alacsony beruházási- és működési költségekkel jár. Az NS700 központ egyszerűen telepíthető, könnyen karbantartható és rugalmasan bővíthető - akár 250 felhasználót is képes kiszolgálni -, így ideális alternatívát nyújt a felhő alapú megoldások terén.

Egyetlen rugalmas rendszer, sokrétű kommunikációs lehetőségek

Okos hibrid rendszer: a rendszer elegendő kapacitással rendelkezik a hagyományos és IP portok kiszolgálásához, valamint rugalmasan bővíthető.

Call Center megoldás: a NS700 támogatja a call centert is - várólista-jelentésekkel, folyamatos állapotfigyeléssel, tevékenységi riportokkal és a hívások rögzítésével járul hozzá a call center hatékony működéséhez.

Egyszerű telepítés és karbantartás: a beépített webszervernek köszönhetően minden funkció egyszerűen és gyorsan telepíthető, akár távolról is.

Előnyei:

·                          rugalmasan bővíthető, így együtt növekszik a céggel

·                          vezeték nélküli eszközök

·                          egyidejű hívásfogadás az azonos csoporthoz tartozó telefonszámon

·                          alacsony beruházási költségek

·                          kompatibilis a korábbi Panasonic rendszerekkel, így integrációja alacsony költségekkel jár

·                          támogatja a költséghatékony IP kommunikációt

·                          mobiltelefon-integrációs lehetőséget nyújt

·                          hangposta szolgáltatásra is alkalmas

·                          call center megoldást is biztosít

 

 

 

Professzionális jellemzők a működés támogatására

Beépített automata kezelő: A KX-NS700 standard jellemzője, hogy a kérés jellege alapján, a hangvezérelt hívásirányítás (call routing) segítségével összekapcsolja a hívó felet a megfelelő szervezeti egységgel vagy kezelővel. A kezelő távolléte esetén hangüzenet hagyására kéri fel az ügyfelet. Így Ön soha nem szalaszt el egyetlen hívást sem, és az ügyfél is mindenkor az elvárt kiszolgálásban részesül.

Továbbfejlesztett hangposta: Hangposta-rendszerré bővítve a KX-NS700 összesen 24  csatorna egyidejű rögzítésére és 400 órányi üzenet tárolására képes. A rendszer e-mailben értesíti a felhasználókat az új hangüzenetek érkezéséről. Az üzenetek csatolt fájlként is fogadhatók és továbbíthatók. Azokról a nem fogadott hívásokról is lehet e-mail értesítést kérni, amelyeknél az ügyfél nem hagyott üzenetet, így a felhasználó gyorsan felveheti a kapcsolatot a hívóval.

Beszélgetések automatikus rögzítése és biztonsági mentése: A problémák megértéséhez és az ügyfélszolgálat fejlesztési lehetőségeinek azonosításához lényeges, hogy a vállalat hozzá tudjon férni a korábbi beszélgetésekhez. A KX-NS700 hangrögzítő funkciója felhasználható az ügyfélbeszélgetések automatikus vagy manuális rögzítésére. A hangfelvétel automatikusan USB-memóriára vagy a hálózaton keresztül külső szerverre menthető.

Call Center megoldás: Egy kisebb méretű call center a kis- és középvállalatoknál is javítja a működés hatékonyságát. A KX-NS700 fejlett hívásirányítási funkciójával a felhasználó külső CTI szerver nélkül is csatlakozhat a call centerhez.

Communication Assistant (CA): A könnyen kezelhető, PC-alapú alkalmazáscsomag szerverrel vagy anélkül is használható "point-and-click" jellemzői fokozzák a kommunikáció hatékonyságát. Ilyen jellemzők pl.: hívás indítása testre szabható névjegyzékben történő keresés alapján; távoli dolgozók vagy fiókirodák telefon- vagy PC-státusának megtekintése PC-n; ügyféltalálkozók kezelése és visszaigazolása; a kollégákkal folytatott kommunikáció legmegfelelőbb eszközének kiválasztása az irodán kívülről, softphone-on keresztül.

A vállalattal együtt növekvő rendszer előnyei:

·                          megtakarítás a kommunikációs költségek terén

·                          megtakarítás a hálózati költségek terén

·                          alacsonyabb induló beruházás

·                          kisebb működési költség

·                          mobiltelefon-integrációs lehetőség

·                          asztali telefon és softphone használata ugyanazzal a telefonszámmal

·                          többcellás DECT-rendszer

·                          egyidejű hívásfogadás az azonos csoporthoz tartozó telefonszámon

 

Hívja szakértő kollégáinkat most!

Telefon: +36 (1) 406-0000

Mobil: +36 (70) 385-7777

 

Kapcsolódó termékek, kiegészítők
20
Máj

Az analóg telefonközpontok iránti igény nagy

Sok esetben jelent kihívást egy vállalat számára, hogy a bejövő hívásokat mindig az adott irodába a megfelelő személyhez tudják irányítani.

12
Máj

Vezetékes típusú asztali telefon

Nem csak egy irodában, hanem otthonában is szükség van megfelelő telefonra.

05
Máj

A Panasonic vezeték nélküli telefon irodában javasolt

Az irodai munkavégzés során nagyon fontos, hogy megfelelő kommunikációs eszközök álljanak a rendelkezésre, hiszen az információ áramlás zavartalanságát ez teszi lehetővé. 

További bejegyzések