-
Házhozszállítás: 0,01 – 3 kg
2362,- Ft +Áfa (Bruttó: 3000,- Ft) -
Házhozszállítás: 3,01 – 5 kg
2559,- Ft +Áfa (Bruttó: 3250,- Ft) -
Házhozszállítás: 5,01 – 10 kg
2756,- Ft +Áfa (Bruttó: 3500,- Ft)
Panasonic KX-NS700NE IP Hibrid Intelligens Telefonközpont (4 SLT CID, 2 DLC, 2 PFT, 2 port DISA)
Műszaki jellemzők
- 2 Digitális mellék hívószámkijelzéssel
- 2 port DISA (automata kezelőrendszer)
- Bővíthető
Katalógus / kezelési leírás
Rugalmas használat, alacsony költségek
Az NS700 olyan egységes kommunikációs rendszer, mely kis ráfordítás mellett képes arra, hogy együtt növekedjen a céggel.
Kitűnő választás azoknak, akik olyan rugalmas és tökéletes minőségű kommunikációs megoldást keresnek, mely alacsony beruházási- és működési költségekkel jár. Az NS700 központ egyszerűen telepíthető, könnyen karbantartható és rugalmasan bővíthető - akár 250 felhasználót is képes kiszolgálni -, így ideális alternatívát nyújt a felhő alapú megoldások terén.
Egyetlen rugalmas rendszer, sokrétű kommunikációs lehetőségek
Okos hibrid rendszer: a rendszer elegendő kapacitással rendelkezik a hagyományos és IP portok kiszolgálásához, valamint rugalmasan bővíthető.
Call Center megoldás: a NS700 támogatja a call centert is - várólista-jelentésekkel, folyamatos állapotfigyeléssel, tevékenységi riportokkal és a hívások rögzítésével járul hozzá a call center hatékony működéséhez.
Egyszerű telepítés és karbantartás: a beépített webszervernek köszönhetően minden funkció egyszerűen és gyorsan telepíthető, akár távolról is.
Előnyei:
· rugalmasan bővíthető, így együtt növekszik a céggel
· vezeték nélküli eszközök
· egyidejű hívásfogadás az azonos csoporthoz tartozó telefonszámon
· alacsony beruházási költségek
· kompatibilis a korábbi Panasonic rendszerekkel, így integrációja alacsony költségekkel jár
· támogatja a költséghatékony IP kommunikációt
· mobiltelefon-integrációs lehetőséget nyújt
· hangposta szolgáltatásra is alkalmas
· call center megoldást is biztosít
Professzionális jellemzők a működés támogatására
Beépített automata kezelő: A KX-NS700 standard jellemzője, hogy a kérés jellege alapján, a hangvezérelt hívásirányítás (call routing) segítségével összekapcsolja a hívó felet a megfelelő szervezeti egységgel vagy kezelővel. A kezelő távolléte esetén hangüzenet hagyására kéri fel az ügyfelet. Így Ön soha nem szalaszt el egyetlen hívást sem, és az ügyfél is mindenkor az elvárt kiszolgálásban részesül.
Továbbfejlesztett hangposta: Hangposta-rendszerré bővítve a KX-NS700 összesen 24 csatorna egyidejű rögzítésére és 400 órányi üzenet tárolására képes. A rendszer e-mailben értesíti a felhasználókat az új hangüzenetek érkezéséről. Az üzenetek csatolt fájlként is fogadhatók és továbbíthatók. Azokról a nem fogadott hívásokról is lehet e-mail értesítést kérni, amelyeknél az ügyfél nem hagyott üzenetet, így a felhasználó gyorsan felveheti a kapcsolatot a hívóval.
Beszélgetések automatikus rögzítése és biztonsági mentése: A problémák megértéséhez és az ügyfélszolgálat fejlesztési lehetőségeinek azonosításához lényeges, hogy a vállalat hozzá tudjon férni a korábbi beszélgetésekhez. A KX-NS700 hangrögzítő funkciója felhasználható az ügyfélbeszélgetések automatikus vagy manuális rögzítésére. A hangfelvétel automatikusan USB-memóriára vagy a hálózaton keresztül külső szerverre menthető.
Call Center megoldás: Egy kisebb méretű call center a kis- és középvállalatoknál is javítja a működés hatékonyságát. A KX-NS700 fejlett hívásirányítási funkciójával a felhasználó külső CTI szerver nélkül is csatlakozhat a call centerhez.
Communication Assistant (CA): A könnyen kezelhető, PC-alapú alkalmazáscsomag szerverrel vagy anélkül is használható "point-and-click" jellemzői fokozzák a kommunikáció hatékonyságát. Ilyen jellemzők pl.: hívás indítása testre szabható névjegyzékben történő keresés alapján; távoli dolgozók vagy fiókirodák telefon- vagy PC-státusának megtekintése PC-n; ügyféltalálkozók kezelése és visszaigazolása; a kollégákkal folytatott kommunikáció legmegfelelőbb eszközének kiválasztása az irodán kívülről, softphone-on keresztül.
A vállalattal együtt növekvő rendszer előnyei:
· megtakarítás a kommunikációs költségek terén
· megtakarítás a hálózati költségek terén
· alacsonyabb induló beruházás
· kisebb működési költség
· mobiltelefon-integrációs lehetőség
· asztali telefon és softphone használata ugyanazzal a telefonszámmal
· többcellás DECT-rendszer
· egyidejű hívásfogadás az azonos csoporthoz tartozó telefonszámon
Hívja szakértő kollégáinkat most!
Telefon: +36 (1) 406-0000
Mobil: +36 (70) 385-7777
-
Nettó ár: 55 000,-Bruttó ár: 55 000,-Panasonic KX-DT543X Digitális rendszertelefon fehér színben a KX-NS500/700, KX-TDA15/30, KX-TDA/TDE100/200/600, KX-NCP500/1000 alközpontokhoz
-
Nettó ár: 0,-Bruttó ár: 0,-Panasonic KX-DT546X Digitális rendszertelefon fehér színben a KX-NS500/700, KX-TDA15/30, KX-TDA/TDE100/200/600, KX-NCP500/1000 alközpontokhoz
-
Nettó ár: 0,-Bruttó ár: 0,-Panasonic KX-DT590X Digitális kezelő konzol - Fehér színben a KX-DT543/DT546 rendszertelefonhoz
-
Nettó ár: 150 000,-Bruttó ár: 150 000,-Panasonic KX-NS5282X 2 portos (BRI) ISDN bővítőkártya hívószámkijelzéssel KX-NS500/700 alközponthoz
-
Nettó ár: 200 000,-Bruttó ár: 200 000,-Panasonic KX-NS5284X 4 portos (BRI) ISDN bővítőkártya hívószámkijelzéssel KX-NS500/700 alközponthoz
-
Nettó ár: 0,-Bruttó ár: 0,-Panasonic KX-NS5180X 6 portos analóg fővonali bővítőkártya hívószámkijelzéssel KX-NS500/700 alközponthoz
-
Nettó ár: 0,-Bruttó ár: 0,-Panasonic KX-NS5170X 4 portos hibrid bővítőkártya hívószámkijelzéssel KX-NS500/700 alközponthoz
-
Nettó ár: 137 186,-Bruttó ár: 137 186,-Panasonic KX-NS5172X 16 portos digitális mellék bővítőkártya hívószámkijelzéssel KX-NS500/700 alközponthoz
-
Nettó ár: 83 804,-Bruttó ár: 83 804,-Panasonic KX-NS5171X 8 portos digitális mellék bővítőkártya hívószámkijelzéssel KX-NS500/700 alközponthoz
Az analóg telefonközpontok iránti igény nagy
Sok esetben jelent kihívást egy vállalat számára, hogy a bejövő hívásokat mindig az adott irodába a megfelelő személyhez tudják irányítani.
Vezetékes típusú asztali telefon
Nem csak egy irodában, hanem otthonában is szükség van megfelelő telefonra.
A Panasonic vezeték nélküli telefon irodában javasolt
Az irodai munkavégzés során nagyon fontos, hogy megfelelő kommunikációs eszközök álljanak a rendelkezésre, hiszen az információ áramlás zavartalanságát ez teszi lehetővé.