-
Házhozszállítás: 0,01 – 3 kg
2362,- Ft +Áfa (Bruttó: 3000,- Ft) -
Házhozszállítás: 3,01 – 5 kg
2559,- Ft +Áfa (Bruttó: 3250,- Ft) -
Házhozszállítás: 5,01 – 10 kg
2756,- Ft +Áfa (Bruttó: 3500,- Ft)
Panasonic KX-NS500NE IP Hibrid Intelligens Telefonközpont (6 fővonal, 16 analóg mellék hívószámkijelzéssel, 2 digitális mellék hívószámkijelzéssel, 2 csatorna Hangposta, 2 csatorna DISA)
Műszaki jellemzők
- 16db Analóg mellék hívószámkijelzéssel
- 2 Digitális mellék hívószámkijelzéssel
- 2 csatorna DISA + 2 csatorna hangposta
Panasonic KX-NS500NE Alapkabinet (6 CO, 16 SLT CID, 2 DLC, 2 PFT, 2 port DISA).
- 6db Fővonal fogadása
- 16db Analóg mellék hívószámkijelzéssel
- 2db Digitális mellék hívószámkijelzéssel
Panasonic KX-NS500 – IP kommunikációs szerver
Jobb kommunikáció, nagyobb hatékonyság
Az Ön cégénél is kiváló minőségű kommunikációs technológiára van szükség? Olyan megoldásra, amely támogatja a napi működést és képes együtt nőni a vállalattal? Olyan kivételesen megbízható rendszerre, amely kedvező áron beszerezhető és gyorsan telepíthető?
Ha így van, a Panasonic új KX-NS500 egységes kommunikációs platformja a tökéletes megoldás az Ön számára!
A KX-NS500 intelligens hibrid alközpont költséghatékony hagyományos rendszer max. 250 fős vállalatok számára. Rugalmasan, a konkrét követelményekhez igazodva konfigurálható és bővíthető. A fejlett funkcionalitású KX-NS500 alapkiépítésben hat analóg fővonallal, valamint 16 analóg és 2 rendszer mellékállomással rendelkezik, amelyek száma bővítő egységekkel 128-ra növelhető. Beépített alkalmazásokkal (call center megoldás, mobil megoldás és hangposta rendszer) javítja a munkavégzés rugalmasságát és hatékonyságát, és növeli az ügyfél elégedettséget.
A KX-NS500 akkor is ideális megoldás, ha IP-kommunikációs megoldásra kíván átállni. Az új platformmal gyorsan és egyszerűen végrehajthatja a migrációt vagy kibővítheti meglévő hagyományos rendszerét 128 IP mellékig.
Professzionális jellemzők a működés támogatására
Beépített automata kezelő: A KX-NS500 standard jellemzője, hogy a kérés jellege alapján, a hangvezérelt hívásirányítás (call routing) segítségével összekapcsolja a hívó felet a megfelelő szervezeti egységgel vagy kezelővel. A kezelő távolléte esetén hangüzenet hagyására kéri fel az ügyfelet. Így Ön soha nem szalaszt el egyetlen hívást sem, és az ügyfél is mindenkor az elvárt kiszolgálásban részesül.
Továbbfejlesztett hangposta: Hangposta-rendszerré bővítve a KX-NS500 összesen 24 csatorna egyidejű rögzítésére és 400 órányi üzenet tárolására képes. A rendszer e-mailben értesíti a felhasználókat az új hangüzenetek érkezéséről. Az üzenetek csatolt fájlként is fogadhatók és továbbíthatók. Azokról a nem fogadott hívásokról is lehet e-mail értesítést kérni, amelyeknél az ügyfél nem hagyott üzenetet, így a felhasználó gyorsan felveheti a kapcsolatot a hívóval.
Beszélgetések automatikus rögzítése és biztonsági mentése: A problémák megértéséhez és az ügyfélszolgálat fejlesztési lehetőségeinek azonosításához lényeges, hogy a vállalat hozzá tudjon férni a korábbi beszélgetésekhez. A KX-NS500 hangrögzítő funkciója felhasználható az ügyfélbeszélgetések automatikus vagy manuális rögzítésére. A hangfelvétel automatikusan USB-memóriára vagy a hálózaton keresztül külső szerverre menthető.
Call Center megoldás: Egy kisebb méretű call center a kis- és középvállalatoknál is javítja a működés hatékonyságát. A KX-NS500 fejlett hívásirányítási funkciójával a felhasználó külső CTI szerver nélkül is csatlakozhat a call centerhez.
Communication Assistant (CA): A könnyen kezelhető, PC-alapú alkalmazáscsomag szerverrel vagy anélkül is használható "point-and-click" jellemzői fokozzák a kommunikáció hatékonyságát. Ilyen jellemzők pl.: hívás indítása testre szabható névjegyzékben történő keresés alapján; távoli dolgozók vagy fiókirodák telefon- vagy PC-státusának megtekintése PC-n; ügyféltalálkozók kezelése és visszaigazolása; a kollégákkal folytatott kommunikáció legmegfelelőbb eszközének kiválasztása az irodán kívülről, softphone-on keresztül.
A vállalattal együtt növekvő rendszer előnyei:
· megtakarítás a kommunikációs költségek terén
· megtakarítás a hálózati költségek terén
· alacsonyabb induló beruházás
· kisebb működési költség
· mobiltelefon-integrációs lehetőség
· asztali telefon és softphone használata ugyanazzal a telefonszámmal
· többcellás DECT-rendszer
· egyidejű hívásfogadás az azonos csoporthoz tartozó telefonszámon
Hívja szakértő kollégáinkat most!
Telefon: +36 (1) 406-0000
Mobil: +36 (70) 385-7777
-
Nettó ár: 27 000,-Bruttó ár: 27 000,-Panasonic KX-T7665CE Digitális rendszertelefon - Fehér színben (KX-TDA15/30, KX-TDA/TDE100,200,600/KX-NCP500,1000/KX-NS500,700 alközpontokhoz)
-
Nettó ár: 32 000,-Bruttó ár: 32 000,-Panasonic KX-T7630CE Digitális rendszertelefon - Fehér színben (KX-TDA15/30, KX-TDA/TDE100,200,600/KX-NCP500,1000/KX-NS500,700 alközpontokhoz)
-
Nettó ár: 35 000,-Bruttó ár: 35 000,-Panasonic KX-T7633CE Digitális rendszertelefon - Fehér színben
-
Nettó ár: 24 990,-Bruttó ár: 24 990,-Panasonic NS gépkábel + rendező az alapkabinethez (24 portos végződéssel) 1U
-
Nettó ár: 32 990,-Bruttó ár: 32 990,-Panasonic NS gépkábel + rendező az alapkabinethez bővítéssel (40 portos végződéssel) 2U
-
Nettó ár: 150 000,-Bruttó ár: 150 000,-Panasonic KX-NS5282X 2 portos (BRI) ISDN bővítőkártya hívószámkijelzéssel KX-NS500/700 alközponthoz
-
Nettó ár: 200 000,-Bruttó ár: 200 000,-Panasonic KX-NS5284X 4 portos (BRI) ISDN bővítőkártya hívószámkijelzéssel KX-NS500/700 alközponthoz
-
Nettó ár: 0,-Bruttó ár: 0,-Panasonic KX-NS5180X 6 portos analóg fővonali bővítőkártya hívószámkijelzéssel KX-NS500/700 alközponthoz
-
Nettó ár: 77 490,-Bruttó ár: 77 490,-Panasonic KX-NS5173X 8 portos analóg mellék bővítőkártya hívószámkijelzéssel, üzenetlámpa funkcióval KX-NS500/700 alközponthoz
Az analóg telefonközpontok iránti igény nagy
Sok esetben jelent kihívást egy vállalat számára, hogy a bejövő hívásokat mindig az adott irodába a megfelelő személyhez tudják irányítani.
Vezetékes típusú asztali telefon
Nem csak egy irodában, hanem otthonában is szükség van megfelelő telefonra.
A Panasonic vezeték nélküli telefon irodában javasolt
Az irodai munkavégzés során nagyon fontos, hogy megfelelő kommunikációs eszközök álljanak a rendelkezésre, hiszen az információ áramlás zavartalanságát ez teszi lehetővé.