Panasonic KX-NS500NE IP Hibrid Intelligens Telefonközpont (6 fővonal, 16 analóg mellék hívószámkijelzéssel, 2 digitális mellék hívószámkijelzéssel, 2 csatorna Hangposta, 2 csatorna DISA)

Netto Ár:
400 000,-Ft
Brutto Ár:
400 000,-Ft
db
új termék
használt termék
12 hónap garancia

Műszaki jellemzők

- 6db Fővonal fogadása
- 16db Analóg mellék hívószámkijelzéssel
- 2 Digitális mellék hívószámkijelzéssel
- 2 csatorna DISA + 2 csatorna hangposta

Katalógus / kezelési leírás

Az új NS500 Telefonközpont alapkiépítésben 6 analóg (CID-es) fővonalat,
2 digitális portot (DXDP-vel 4 készülék üzemeltethető
róla) és 16 hívószámkijelzős, analóg mellékállomást tartalmaz.
A rendszer teljes kapacitása fővonali oldalon 190
csatorna, míg mellék oldalon akár 288 mellékállomást is
képes kiszolgálni (akár 128 analóg és/vagy 128 IP mellék
kapacitással). A szerver hagyományos (TDM) technológiai
elven működő kártyákkal bővíthető, mind fő-, mind
mellékállomási oldalon. Amikor egy-egy kabinetben
az opcionális bővítőkártyák száma eléri a maximális kiépítést,
egy bővítő kabinettel egészíthető ki a rendszer,
a modulok pedig egy patch kábelen keresztül (min.
Cat5e) kapcsolhatók össze. A NS500 PBX természetesen
támogatja az IP alapú eszközök csatlakoztatását
is, legyen szó SIP alapú VoIP, vagy társközpontoknál
használatos H.323-as protokollt támogató fővonalról.
IP mellékállomási oldalon az MGCP protokollt használó
NT300-as és NT500-as család, SIP alapon pedig a KX-UT
család támogatott.
 
A Panasonic nagy hangsúlyt fordít a más gyártók készülékeinek
NS PBX-be integrálására is. Ahogy azt már az
NS1000-nél megszokhattuk, egyre bővül azon neves SIP
készülékgyártók sora, amely gyártók eszközei az NS család
funkcióit egyre nagyobb számban képesek használni.
Az NS500 néhány funkciótól eltekintve megegyezik
az NS1000 kommunikációs szervernél megismertekkel.
A funkciók és az IP képesség az NS1000 aktiváló kulcsaival
aktiválható. Az KX-NS500 kiváló választás azoknak, akik a
meglévő KX-TD PBX családjukat szeretnék újra cserélni,
illetve azoknak is, akik igénylik az IP képességet alközpontjukban,
de jelenleg még nem szeretnék használni.

 

Panasonic KX-NS500NE Alapkabinet (6 CO, 16 SLT CID, 2 DLC, 2 PFT, 2 port DISA).

- 6db Fővonal fogadása

- 16db Analóg mellék hívószámkijelzéssel

- 2db Digitális mellék hívószámkijelzéssel

- 2 port DISA automata kezelőrendszer (Üvözlöm Ön a HACSA TEL Kft. hívta! Ha tudja a melléket kérem tárcsázza vagy várjon a kezelő jelentkezésére) vagy (Üvözlöm Ön a HACSA TEL Kft. hívta! Kérem válasszon a következő lehetőségekből: 1 gomb: Értékesítés, 2 gomb: Szerviz, 3 gomb: Fax, 4 gomb: stb..stb..) 
 
- 2db mellékállomás vésztáplálással (áramszünet esetére)
 
- Bővíthető!
 
- Az alközpont: 6kg
 
 
 

Panasonic KX-NS500 – IP kommunikációs szerver

Jobb kommunikáció, nagyobb hatékonyság

 

Az Ön cégénél is kiváló minőségű kommunikációs technológiára van szükség? Olyan megoldásra, amely támogatja a napi működést és képes együtt nőni a vállalattal? Olyan kivételesen megbízható rendszerre, amely kedvező áron beszerezhető és gyorsan telepíthető?

Ha így van, a Panasonic új KX-NS500 egységes kommunikációs platformja a tökéletes megoldás az Ön számára!

A KX-NS500 intelligens hibrid alközpont költséghatékony hagyományos rendszer max. 250 fős vállalatok számára. Rugalmasan, a konkrét követelményekhez igazodva konfigurálható és bővíthető. A fejlett funkcionalitású KX-NS500 alapkiépítésben hat analóg fővonallal, valamint 16 analóg és 2 rendszer mellékállomással rendelkezik, amelyek száma bővítő egységekkel 128-ra növelhető. Beépített alkalmazásokkal (call center megoldás, mobil megoldás és hangposta rendszer) javítja a munkavégzés rugalmasságát és hatékonyságát, és növeli az ügyfél elégedettséget.

A KX-NS500 akkor is ideális megoldás, ha IP-kommunikációs megoldásra kíván átállni. Az új platformmal gyorsan és egyszerűen végrehajthatja a migrációt vagy kibővítheti meglévő hagyományos rendszerét 128 IP mellékig.

Professzionális jellemzők a működés támogatására

Beépített automata kezelő: A KX-NS500 standard jellemzője, hogy a kérés jellege alapján, a hangvezérelt hívásirányítás (call routing) segítségével összekapcsolja a hívó felet a megfelelő szervezeti egységgel vagy kezelővel. A kezelő távolléte esetén hangüzenet hagyására kéri fel az ügyfelet. Így Ön soha nem szalaszt el egyetlen hívást sem, és az ügyfél is mindenkor az elvárt kiszolgálásban részesül.

Továbbfejlesztett hangposta: Hangposta-rendszerré bővítve a KX-NS500 összesen 24  csatorna egyidejű rögzítésére és 400 órányi üzenet tárolására képes. A rendszer e-mailben értesíti a felhasználókat az új hangüzenetek érkezéséről. Az üzenetek csatolt fájlként is fogadhatók és továbbíthatók. Azokról a nem fogadott hívásokról is lehet e-mail értesítést kérni, amelyeknél az ügyfél nem hagyott üzenetet, így a felhasználó gyorsan felveheti a kapcsolatot a hívóval.

Beszélgetések automatikus rögzítése és biztonsági mentése: A problémák megértéséhez és az ügyfélszolgálat fejlesztési lehetőségeinek azonosításához lényeges, hogy a vállalat hozzá tudjon férni a korábbi beszélgetésekhez. A KX-NS500 hangrögzítő funkciója felhasználható az ügyfélbeszélgetések automatikus vagy manuális rögzítésére. A hangfelvétel automatikusan USB-memóriára vagy a hálózaton keresztül külső szerverre menthető.

Call Center megoldás: Egy kisebb méretű call center a kis- és középvállalatoknál is javítja a működés hatékonyságát. A KX-NS500 fejlett hívásirányítási funkciójával a felhasználó külső CTI szerver nélkül is csatlakozhat a call centerhez.

Communication Assistant (CA): A könnyen kezelhető, PC-alapú alkalmazáscsomag szerverrel vagy anélkül is használható "point-and-click" jellemzői fokozzák a kommunikáció hatékonyságát. Ilyen jellemzők pl.: hívás indítása testre szabható névjegyzékben történő keresés alapján; távoli dolgozók vagy fiókirodák telefon- vagy PC-státusának megtekintése PC-n; ügyféltalálkozók kezelése és visszaigazolása; a kollégákkal folytatott kommunikáció legmegfelelőbb eszközének kiválasztása az irodán kívülről, softphone-on keresztül.

A vállalattal együtt növekvő rendszer előnyei:

·                          megtakarítás a kommunikációs költségek terén

·                          megtakarítás a hálózati költségek terén

·                          alacsonyabb induló beruházás

·                          kisebb működési költség

·                          mobiltelefon-integrációs lehetőség

·                          asztali telefon és softphone használata ugyanazzal a telefonszámmal

·                          többcellás DECT-rendszer

·                          egyidejű hívásfogadás az azonos csoporthoz tartozó telefonszámon

 

Hívja szakértő kollégáinkat most!

Telefon: +36 (1) 406-0000

Mobil: +36 (70) 385-7777

 

 

Kapcsolódó termékek, kiegészítők
20
Máj

Az analóg telefonközpontok iránti igény nagy

Sok esetben jelent kihívást egy vállalat számára, hogy a bejövő hívásokat mindig az adott irodába a megfelelő személyhez tudják irányítani.

12
Máj

Vezetékes típusú asztali telefon

Nem csak egy irodában, hanem otthonában is szükség van megfelelő telefonra.

05
Máj

A Panasonic vezeték nélküli telefon irodában javasolt

Az irodai munkavégzés során nagyon fontos, hogy megfelelő kommunikációs eszközök álljanak a rendelkezésre, hiszen az információ áramlás zavartalanságát ez teszi lehetővé. 

További bejegyzések