0
termék
0
forint értékben
kosárhoz

Szállítás és fizetés

  • Házhozszállítás: 0,01  –  3 kg 
    1181,- Ft +Áfa (Bruttó: 1500,- Ft)
  • Házhozszállítás: 3,01  –  5 kg 
    1575,- Ft +Áfa (Bruttó: 2000,- Ft)
  • Házhozszállítás: 5,01  –  10 kg 
    1968,- Ft +Áfa (Bruttó: 2500,- Ft)

 

Panasonic KX-NS1000NE IP PBX-Rack Kit, 2csat.DISA/Hangp. 8 IP mell, Max 30 lic HUN READY lokalizált

Netto Ár:
236 388,-Ft +ÁFA
Brutto Ár:
300 213,-Ft
db
új termék
használt termék
24 hónap garancia

Műszaki jellemzők

- 0db IP fővonal fogadására
- 8db IP mellék hívószámkijelzéssel
- 0db SIP mellék hívószámkijelzéssel
- Bővítőkártyákkal, liszenszekkel bővíthető!

Katalógus / kezelési leírás

• Bővíthető VoIP kommunikációs szerver.

• "One Look" hálózati funkciók a több telephelyre kiterjedő teljesen átlátható rendszerek érdekében.
• 30-250 felhasználóra optimalizálva, mely akár 1000 felhasználóig is bővíthető.
• Az önálló rendszer 256 fővonalat támogat, de One Look hálózatban ez akár 600-ig bővíthető.
• Az idén bevezetésre került KX-UTxxx SIP telefon széria teljes körűen támogatja az alközponti funkciókat.
• Faxszerver funkció, hangüzenet és IVR funkciók, Call Center funkciók, okostelefon integráció, adatbázis integráció, Hotel szoftverillesztés, MS Outlook® Naptár bejegyzés integráció a v4.0-ás kommunikációs asszisztens szoftverrel.
A rendszer főbb paraméterei:

• Fővonalak maximális száma 256 csatorna
• SIP 256 csatorna
• H.323 48 csatorna
• Analóg fővonal 2 csatorna
• ISDN BRI 8 csatorna
• ISDN PRI 30 csatorna
• Mellékállomások maximális száma 640
• SIP mellék 640
• IP-PT mellék 128
• Analóg mellék 2
• DPT 0
• DECT mellék 512
 
 
 
Egy alkalmazással a sikeres kommunikációért
 
 
Ma már szinte természetes, hogy partnereink és üzlettársaink felé folyamatosan elérhetőek vagyunk. Ehhez azonban egy megbízható és hatékony eszközre van szükség, melyet a Panasonic és szoftverpartnere, a Poltys által kifejlesztett Communications Assistant Mobile (CA Mobile) alkalmazás adhat meg.
 
 
A Panasonic KX-NS1000 üzleti kommunikációs szerverhez csatlakoztatott mobil kliens egyetlen alkalmazással kínál egységes kommunikációs funkcionalitást (hanghívások, chat, jelenlétinformációk, asztali integráció). Így mindenkor világos, folyamatos és költséghatékony a kommunikáció, bárhol is végezzük éppen munkánkat. Otthon, az íróasztal mellett vagy akár útközben.
 
A CA Mobile-lal egyszerű és könnyen beállítható a hangkommunikáció. Alközponti mellékállomásként használva a megoldás sokféle integrált funkciót kínál:
 
 • hívástartás és tartott hívás aktiválása
 • bejelentett és bejelentés nélküli hívásátadás
 • hangposta
 • "Follow Me" (automatikus hívásirányítás mobiltelefonra)
 • az üdvözlés, a hívástovábbítás és a hívásvédelem ("ne zavarjanak" funkció) automatikus   megváltoztatása jelenlét alapján
 
A "Follow Me" funkció csökkenti a hívásköltséget és javítja a hívások hangminőségét. A rendszer lehetővé teszi, hogy a mobil felhasználók tartózkodási helytől függetlenül, az alközponton keresztül kezdeményezzenek és fogadjanak hívásokat, saját hívásköltség nélkül, azaz alacsonyabb összköltség mellett. Akkor is rendkívül hatékonyan alkalmazható az eszköz, amikor van adatkapcsolat, de VoIP hívás nem lehetséges, vagy ha gyenge a hangminőség. Így a felhasználók minden körülmények között professzionális módon kommunikálhatnak egymással.
 
Az alkalmazás számtalan lehetőséget rejt magában:
 
 • Kép- és fájlmegosztás: képek és fájlok is megoszthatók a CA Mobile névjegyzékében szereplő személyekkel vagy aktív chatelés közben.
 • Tevékenységnapló: a hívásokat (bejövő és kimenő hang- és videohívások), hangposta hívásokat, chateket, továbbított képeket és fájlokat tartalmazó tevékenységnaplóból bármely hang-, video- vagy hangposta-hívás közvetlenül újratárcsázható.
 • ICD csoportos be-/kijelentkezés: a felhasználók be- és kijelentkezhetnek az alközpontban definiált különböző ICD csoportokba/-ból
 • Távollétüzenethez igazodó jelenlétinformáció: a távollétüzenet megváltoztatásakor az egységes üzenetkezelés üdvözlő szövege is változik. A távollétüzenet megváltoztatásakor a hívásátirányítás/hívásvédelem (FWD/DND) is megváltozik. A távollétüzenet megváltoztatásakor a rendszer adott szolgáltatáshívószámot tárcsáz.
 • Videohívások: a videokommunikáció egyre értékesebb jellemzője napjaink üzleti világának. A CA Mobile-lal egyszerűen és hatékonyan lehet videohívást kezdeményezni és fogadni úgy, hogy a felhasználó egyetlen lépéssel válthat a hang- és videohívás között.
 • Névjegyzék: a CA Mobile-lal mindig keze ügyében lesznek a fontos névjegyek. A rendszerben a felhasználó önállóan bővítheti és szerkesztheti névjegyzékét, szöveges chatelést kezdeményezhet és letöltheti a mellékállomások elérési listáját a KX-NS1000 szerverről.
 • Chat: TA chat-jellemzővel a felhasználó gyorsan és egyszerűen megbeszélést folytathat mobil vagy asztali telefonon keresztül a névjegyzékben szereplő személyek bármelyikével - ami ideális megoldás, ha épp nincs ideje, vagy a körülmények nem alkalmasak a hanghívásra.
 • Jelenlétmegosztás: ez a praktikus funkció megszünteti a hívott fél elérhetetlensége miatti frusztrációt, és segít eldönteni, mikor és hogyan érdemes az illetővel felvenni a kapcsolatot. A kapcsolatfelvétel előtt egyetlen pillantással felmérhető, hogy a keresett személy online vagy offline van-e, nem elérhető, vagy esetleg foglalt a vonala.
 
 

Panasonic KX-NS1000 – IP kommunikációs szerver

Egységes kommunikáció a vállalat méretére szabva

 

Az NS1000 teljes körű hálózati telefon- és kommunikációs funkciókat kínál beépített korszerű szolgáltatásokkal, kiváló minőségű vezetékes és vezeték nélküli telefonkészülékek, fejbeszélők és szoftvertelefon alkalmazások széles választékával. A rendszer tudása egyszerűen fejleszthető és bővíthető szoftverekkel és aktiváló kulcsokkal, aminek köszönhetően az egy és több telephellyel rendelkező vállalatok és szervezetek egyaránt megtalálhatják az igényüknek megfelelő konfigurációt.

Az NS1000 SIP- és IP-technológiákra épül. Integrált és nagy teljesítményű egységes kommunikációs és együttműködést támogató komponensekkel, felhasználó szerverekkel, hangüzenet szolgáltatással és automata híváskezelő rendszerrel rendelkezik, mely a telefonkészülékek, tartozékok és kiegészítő alkalmazások széles tárházával együtt biztosítja, hogy a rendszer mindennemű üzleti kommunikációs igénynek megfeleljen, és hozzájáruljon a vállalatok árbevételeinek növekedéséhez.

Az NS1000 kategóriájának legkiválóbb hangminőségét kínálja, és kapacitása igény szerint bővíthető, így egy hatékony, rugalmas, egyszerű és produktív VoIP kommunikációs megoldás alapját képezi.

A nagy teljesítményű számítógépes telefonintegrációnak köszönhetően az NS1000 számos ügyfélkapcsolati adatbázissal képes együttműködni, így maximalizálja az ügyfelek adatainak naprakészen tartását.

A vállalati kommunikáció számos médián keresztül zajlik, így szóban, üzenetküldéssel, e-mail küldéssel és szövegalapú beszélgetés keretében. Az NS1000 szervernek köszönhetően az összes technológia egyetlen rendszerben kezelhető, hogy a felhasználók mindig tisztában legyenek azzal, hogyan tudják elérni a megfelelő személyeket; ehhez a rendszerben folyamatosan frissített, jelenlétre vonatkozó információk nyújtanak segítséget. A főbb kommunikációs csatornák egyetlen közös rendszerbe integrálása időmegtakarítást és hatékonyságnövekedést eredményez.

 

Miért érdemes az NS1000 szervert választani?

Az ügyfelek tökéletesebb kiszolgálása: Integrált alkalmazások a hívások csoportosításához és kezeléséhez, hogy minden esetben a megfelelő személy fogadhassa a hívást.

Nagyobb hatékonyság: "Jelenlét-kijelzés", amivel nyomon követhető a munkatársak pillanatnyi elérhetősége.

Mobilitás: A vezeték nélküli DECT-rendszerek és a mobiltelefonok integrálásával útközben is lehetséges a kapcsolattartás.

Felhasználói szoftverek és alkalmazások támogatása

Bővíthetőség: Akár 1000 felhasználó támogatása egy teljesen átlátható hálózatban, illetve max. 8000 felhasználó Q-SIG hálózati támogatása.

A SIP által kínált üzleti előnyök

A SIP- és az IP-technológia alkalmazása alapvető követelmény a modern vállalatok hatékony működéséhez. Az NS1000 teljes körűen támogatja a SIP technológiát (Session Initiation Protocol), amely egy nyitott internet-kommunikációs protokoll, valós idejű kommunikációs kapcsolatok felépítéséhez. A SIP hatékony használata olyan nélkülözhetetlen előnyöket nyújt, mint a felhasználói hatékonyság és a rugalmasság növelése, valamint a kommunikációs költségek csökkenése. A SIP-alapú megoldások népszerűsége gyorsan nő a nagyobb vállalatok körében; az NS1000 immáron a kis- és középvállalatok számára is elérhetővé teszi a SIP-technológia minden előnyét.

A SIP-kommunikációs kapcsolat a hangátvitel mellett alkalmas multimédiacsomagok továbbítására, illetve azonnali üzenetküldésre is. Előfordulhat, hogy a kommunikáció egymástól különböző eszközökön zajlik, például laptopon, IP- és mobiltelefonon, illetve PDA-n. Az NS1000 szerver segítségével a vállalatok kihasználhatják a SIP-technológia nyújtotta előnyöket, hiszen a kommunikáció számos formája válik lehetővé a különböző eszközök között, ezzel biztosítva, hogy az üzenetek biztosan célba érjenek.

SIP-fővonal

A SIP-fővonali interfész segítségével a vállalatok az egységes kommunikációs rendszereikkel növekvő számú SIP-alapú internetes telefonszolgáltatóhoz (ITSP) csatlakozhatnak, és kedvező tarifák mellett, menedzselt szélessávú IP hálózaton keresztül telefonálhatnak. ISDN alap- és primer sebességű csatolófelületek is rendelkezésre állnak egy opcionális, közvetlenül a rendszerbe illeszthető interfészkártya használatával

Egységes kommunikáció

Az NS1000 nagy teljesítményű, beépített egységes üzenetkezelő és interaktív híváskezelő rendszere (IVR) segítségével optimalizálható az ügyfelekkel való kapcsolattartás. A rugalmasan programozható üzenet- és híváskezelő rendszernek köszönhetően számos automata kapcsolási lehetőség és híváselosztási csoport használata válik elérhetővé. A szükséges hardvert a rendszer alapkiépítésben tartalmazza, az opcionális aktiváló kulcsok segítségével pedig tetszőleges kapacitásbővítési lehetőséget nyújt.

A megfelelően beállított automata híváskezelő rendszer (IVR) biztosítja, hogy a szerver az ügyfelek hívásait gyorsan a megfelelő személyhez vagy csoporthoz irányítsa, ami a rövidebb várakozási időnek és hívásidőtartamnak köszönhetően nagyobb ügyfél-elégedettséget eredményez. Az automata hangmenüvel ellátott rendszerben a hívó választhatja ki, hogy egy kezelővel, egy adott osztállyal, vagy egy illetékes szakemberrel kíván-e beszélni, amely magas szintű ügyfélkiszolgálást tesz lehetővé. Más gyártóktól származó ügyfélszolgálati szoftverek használatára is lehetőség van a beépített CSTA- vagy TAPI-interfészen keresztül, amikkel részletes forgalomjelentés és üzletviteli riportok készíthetők.

Moduláris megoldások

Az IP-hálózati technológián alapuló NS1000 szerver egyesíti a korszerű kommunikációs szolgáltatásokat, valamint a bővíthető felhasználói szoftveralkalmazások széles körét, amely számos vállalattípus számára megfelelő megoldást nyújt, függetlenül attól, hogy működésük globális vagy egyetlen telephelyre korlátozódó.

Az NS1000 szerver leegyszerűsíti a kommunikációt az irodai és az irodán kívül dolgozók, valamint az otthoni- és távmunkások között, még az olyan sokszínű munkakörnyezetekben is, mint az ügyfélszolgálatok és a logisztikai központok. A nyílt szoftvertechnológián alapuló NS1000 szerver fejlesztőbarát megoldás, mely a SIP-technológiát a CSTA-, és TAPI-interfészekkel ötvözi. Ezáltal nyitott fejlesztői környezetet hoz létre, amely külső gyártók számára is lehetővé teszi alkalmazások fejlesztését, további speciális funkciók létrehozása érdekében. Ez minimálisra csökkenti az új szoftveralkalmazásokhoz szükséges járulékos beruházás költségét. A legtöbb esetben a már meglévő felhasználói alkalmazások könnyen integrálhatóak az NS1000 rendszerrel.

Hálózatkezelés

Az NS1000 egy teljes értékű hálózati kommunikációs szerver, amely egy sor lehetőséget kínál az egy vagy több telephelyes vállalatok számára. A szerver kapacitása akár 1000 közvetlen felhasználóig bővíthető, teljes átláthatóságot biztosítva a felhasználók és a rendszergazdák részére. (QSIG-hálózaton keresztül akár 8000 felhasználó is lehet.)

Az üzemeltető az IP-hálózaton keresztül bárhonnan felügyelheti az önálló vagy hálózatban működő NS1000 rendszereket. A rendszer a hagyományos ISDN QSIG csatlakozási lehetőségek mellett támogatja a SIP és H.323 alapú hálózatok közötti együttműködést is. A több telephellyel rendelkező vállalatok esetében ez alacsonyabb költségeket eredményez a távolsági kommunikációban a meglévő, nagy kiterjedésű (WAN) vállalati IP-hálózatok kihasználásával, illetve menedzselt VPN-szolgáltatás igénybevételével.

A híváselosztás, a központi üzenetkezelés, a konferenciahívások és a mobiltelefon-integráció továbbfejlesztésével virtuális csoportok hozhatók létre több, hálózatra csatlakoztatott telephely bevonásával, és így az erőforrások megosztása is hatékonyabbá tehető.

Egységes üzenetek

Az NS1000 szerver nagyfokú rugalmasságot biztosít a felhasználóknak az üzenetkezelési szolgáltatások területén. A hang- és faxüzenetek fogadása a beépített egységes üzenetkezelő rendszerrel történik több különböző módon: e-mail mellékletekben, az NS1000 IMAP4-kiszolgálón keresztül, illetve a Communication Assistant Outlook-eszköztár használatával. A hangüzeneteket a felhasználók a telefonjukon vagy számítógépükön hallgathatják meg, ami maximális rugalmasságot biztosít a számukra.

Kommunikációs asszisztens

Számítógép és telefon integráció: a Panasonic Communication Assistant alkalmazás egy számos funkciót kínáló, intuitív egységes kommunikációs és együttműködési (UCC) szoftvermegoldás, melyet az MS Windows programokhoz fejlesztettek ki. Egyszerű, egérműveleteken alapuló telefonálás, jelenlét és elérhetőség kijelzés, MS Outlook integráció, vizuális hangüzenet-kezelés, CRM-adatbázis integráció és még számos további funkció egyetlen alkalmazásba tömörítve, amely a vállalati kommunikációs rendszert a felhasználó számára könnyen kezelhetővé teszi.

Sokoldalúság

A vállalati kommunikáció számos médián keresztül zajlik, így szóban, üzenetküldéssel, e-mail küldéssel és szövegalapú beszélgetés keretében. Az NS1000 szervernek köszönhetően az összes technológia egyetlen rendszerben kezelhető, hogy a felhasználók mindig tisztában legyenek azzal, hogyan tudják elérni a megfelelő személyeket; ehhez a rendszerben folyamatosan frissített, jelenlétre vonatkozó információk nyújtanak segítséget. A főbb kommunikációs csatornák egyetlen közös rendszerbe integrálása időmegtakarítást és hatékonyságnövekedést eredményez.

Előnyei:

·                          SIP és IP-hálózati kommunikációs szerver

·                          beépített egységes üzenetkezelés akár 24 porttal szerverenként

·                          1000 SIP-felhasználó közvetlen támogatása

·                          akár 256 SIP-fővonal

·                          hatékony alkalmazástámogatás

·                          kiváló hangminőség

·                          teljesen átlátható hálózati funkciók

·                          igény szerinti kapacitásbővítés

 

Hívja szakértő kollégáinkat most!

Telefon: +36 (1) 406-0000

Mobil: +36 (70) 385-7777

Kapcsolódó termékek, kiegészítők
20
Máj

Az analóg telefonközpontok iránti igény nagy

Sok esetben jelent kihívást egy vállalat számára, hogy a bejövő hívásokat mindig az adott irodába a megfelelő személyhez tudják irányítani.

12
Máj

Vezetékes típusú asztali telefon

Nem csak egy irodában, hanem otthonában is szükség van megfelelő telefonra.

05
Máj

A Panasonic vezeték nélküli telefon irodában javasolt

Az irodai munkavégzés során nagyon fontos, hogy megfelelő kommunikációs eszközök álljanak a rendelkezésre, hiszen az információ áramlás zavartalanságát ez teszi lehetővé. 

További bejegyzések